1 comentariu

Tigari bune si rele

Pentru ca avem tigari bune si tigari rele, articolul de aici mi se pare ca raspunde foarte bine unor intrebari despre tigara electronica.
Despre „avantajele ” si „dezavantajele” ei. Asta pentru ca multi ce vor sa renunte la fumatul clasic apeleaza la tigara electronica. Ea fiind mai „sanatoasa” si fara riscuri.

Eu ma laud ca am o luna de cand am aprins ultima tigara.
Nu o sa mor mai sanatos, dar poate ca imi este mai bine asa.
Pentru asta am apelat la vointa.
Si faptul ca imi pot saruta copii seara inainte de culcare, fara a se stramba ca „miroase tati a tutun” ma incurajeaza si mai tare.
In rest, e cancan si voie buna.
Eu am ales momentan.

One comment on “Tigari bune si rele

  1. A renunta la fumat insemna a nu inlocui tigara din tutun cu alta tigara, fie ea si tigara electronica.
    De data asta am doar vointa si nu am vrut sa inlocuiesc viciul asta cu altul la fel de nociv.
    Si da, am fumat si electronica timp de 2 saptamani acum ceva vreme, dar durerile din piept aparute si gatul iritat m-au facut sa arunc mizeria de tigara electronica!
    Asa ca a fi pasionat de asa ceva este aberatie!

    Iar articolul oferit in postul meu prezinta „avantajele” pasiunii tale!

Lasă un răspuns

