Lasă un comentariu

Dileme zilnice

Cand eram jun, eram slabanog. Sau firav, cum s-ar spune.
Ai mei imi spuneau ca o sa cresc si o sa ma ingras.
Am crescut si degeaba. Si degeaba ca tot nu am luat in greutate prea mult.
Ai mei mi-au spus ca trebuie sa ma insor. Dupa insuratoare toti barbatii se ingrasa.
Nu i-am ascultat, am facut primul copil si dupa m-am insurat.
Nimic.
Dupa, a aparut si al doilea copil.
Cred ca sigur am sarit un pas. Ca nu sar de 69-70 kg.
Inainte de asta, am renuntat un an la fumat. Degeaba.
Acum, dupa insuratoare si doi copii, am renuntat iarasi la tutun.
A trecut o luna. Si nimic.
Acul nemilos al cantarului nu stie combinate din 7 si ceva langa.. Doar 6sau chiar 57.
Eh, vorba aia, decat gras si bolnav mai bine slab si sanatos.

Lasă un răspuns

