Lasă un comentariu

Apel la Bun Simt. Cand Bunul Simt este Viata!

Daca esti incepator in ale soferiei nu poti conduce orice.
E musai sa fie cu multi cai, sa fie cu foarte putine litere sau cifre ( 520, V60, A4, A6 X5,X6 etc), sa vorbesti la mobil fara „maini libere” (asa prinzi experienta) si sa nu te asiguri sau sa semnalizezi.
Am uitat, sunt frustrat si invidios ca nu am si eu.
Cretinilor!!
Uitati ca din cauza voastra avem una dintre cele mai mari rate de accidente rutiere mortale din Europa, deci putem merge pana la cea mai mare.
Daca ati muri doar voi ar fi o treaba, dar sunt si alti participanti la trafic ce nu trebuie sa plateasca imbecilitatii voastre!
Noi astia frustratii, avem timp sa tragem o gura de aer si sa cedam prioritatea de multe ori nemeritata voua.
Pentru ca voi sunteti importanti si mereu grabiti.
Pentru ca noi muritorii de rand nu avem dreptul sa nu va dam loc in coloana.
Pentru ca dupa, eu o sa ma bucur de moartea voastra stupida! Ai franat in curba si te-ai dus.
Sunt furios pe voi si v-as lua numerele de inmatriculare sa vi le pun la capatai.
Dar ma gandesc sa nu fac precum voi si pun in practica putinul respect fata de altul decat tine si am grija de viitorul sofer din familia mea.

Ma repet, sunt frustrat, obosit si poate nu ma bagati in seama.

Lasă un răspuns

