1 comentariu

Spălătorie auto non-stop București

Aseară, în miezul nopții am căutat o spălătorie auto deschisă non-stop în orașul minunat.
După o oră de alergătură, din zona Mosilor, la Gara de Nord și Floreasca, am descoperit 2 spălătorii deschise și pe timpul nopții pe Delea Veche, intre Matei Basarab și Decebal.
Preturi: 14 lei interior, 14 lei exterior și mai departe nu m-a mai interesat.
Singura senzație a fost ca l-am cam deranjat pe angajat când am intrat în curtea spalatoriei și a început sa ” îi dea peste ochi” cum a intrat în spălătorie un X5.
Avea impresia ca eu în haine de șantier, o sa îi dau salutari în loc de ciubuc.
Oricum mă interesa sa aspire în portbagaj și pe lângă bancheta, în urma unui mic accident cu un sac de ciment spart și răsturnat în mașină.
Din discuțiile cu 2 taximetriști, în cartierul Ferentari sunt mai multe astfel de spălătorii cu un preț magic, 7 lei interior, 7 lei exterior.
Pentru ca am găsit pe Delea Veche spălătorie deschisa, nu am mai ajuns prin Ferentari.
Ar mai fi si prin Berceni, dar cu alta ocazie mai caut.

One comment on “Spălătorie auto non-stop București

  1. dute pe grigore moisil langa bamboo e deschisa non stop se numeste la arabi

Lasă un răspuns

