1 comentariu

Țară dragă

Daca americanii sunt nationalisti, noi de ce sa nu ne aratam dragostea fata de tara?
Ce mult te iubim si cat de mult ne mandrim ca suntem ce suntem..
Serios?
Ceausescu scotea oamenii de 23 August la parade, nu din dragoste de tara, ci ca ii placea sa il aplaude lumea.
Armata defileaza acum sa arate ce? Ca suntem sclavetii americanilor si i-am sustinut in Irak, Afganistan?
Dupa ne asteapta gratarele cu beri si muzica populara. In spate campania electorala.
Sunt roman si nu imi este rusine cu asta dar ar trebui sa scoatem capul dintre picioarele altora.
Fii mandru ca esti roman, ca scuipi pe jos, arunci din masina resturi, ca batjocoresti orice nu este in standardele tale, dai spaga in loc de ciubuc, ca esti lenes, sclav, muritor de foame, arogant.
Fii mandru ca esti tu.
Tara nu moare pentru tine.
Nici tu pentru ea.
Dar nici nu faci nimic.
Trei culori stim, atat.
Am plecat. Mi-am facut cd-ul cu manele si ma duc sa fac un gratar in parc.
P.S. Aici, la noi, se fac promisiuni si se asfalteaza (doar zone centrale oricum) doar la vreo sarbatoare si in campania electorala. Asa, sa fie bine ca sa nu fie rau.

One comment on “Țară dragă

  1. ..ba nepoate, stii ma ce imi zise asta alu cur-putin ..de colea de peste drum ?..zice…ba fratimeu fusai acilea in centru si dupe ce canta popa Suveica acu de ziua nationala cu alalantu raspopitu-de ba zice- popa,Piroteala incepura astia sa imparta fasole cu carnati…luai ,mancai si-mi veni asa un gand electoral…ba,zice fasolea n-avu ciolan bag sama ca astia il oprira ptr.ei..d-aia te intreb tu ce zici?

Lasă un răspuns

