2 comentarii

Medical..

20120925-222004.jpg
Saptamana trecuta am fost cu juniorul la o clinica privata, sectia ORL.
Un consult, in urma noptilor sforaite.
Am mers pe premiza polipilor..
A doua noapte, febra, frison..
O nebunie.
Asta seara, in drum spre casa, matelotul meu, acuza dureri la urechea stanga.
Ajungem „printre programari” la aceeasi clinica, alt medic.
Diagnosticul: otita medie acuta. Urechea ( interiorul) era maroniu..
Febra, frisonul si noaptea nedormita de acum cateva zile au fost cauzate de urechea magica..
Ce ma surprinde este ca medicul care l-a consultat prima data nu a sesizat nimic..
Incompetenta, lipsa de interes, sau, nu stiu..
Imi place din ce in ce mai tare..
Competenta, interesul si restul au plecat din tara?
Au plecat unde?
Pentru dornici, clinica este Medlife..
Mi se confirma urmatoarele: unii medici de la Medlife sunt mai varza fata de cei de la Regina Maria..
Si cand ma gandesc ca tot ei sunt prezenti si prin spitale..

2 comments on “Medical..

  1. boierule, noteaza: pt probleme de ORL, d-na doctor Gabriela Danţiş de la policlinica de pe 11 iunie )in spatele benyinariei Petrom=

Lasă un răspuns

