Lasă un comentariu

Manipulare televizată

Joi seară ne-am hotărât să plecăm din București spre Craiova.
Toată ziua pe canalele media au fost anunțate condiții meteo nefavorabile în toată țara.
Cantități mari de zăpadă urmau să cadă, drumuri blocate din cauza viscolului, chiar eram îndemnați să ne facem provizii pentru câteva zile bune.
Pentru că la un moment ne răzgândisem să mai plecăm din București am mers la mici cumpărături, frigiderul fiind aproape gol.
Magazinul era mai aglomerat decât la Crăciun.
Am stat 40 de minute la coada pentru a plăti cele câteva produse achiziționate.
Puterea televiziunii este una fabuloasă.
Reușeste să sperie și în același timp decide pentru mulți ce este bine și ce este rău.
Noi am plecat din București.
În loc de 3 ore, am facut 3 ore jumate până la Craiova.
Chiar cu oprire de țigară și cafea.
Acum când mă uit la reporterii ăia tembeli care se agită pe drumul pe unde am trecut și eu mă apuca râsul.
Suntem de râsul lumii.
Dacă în anii 90′ ziceau ca au prostit poporul cu televizorul, în 2012 se întâmplă la fel.
Și cu” revoluția” și cu orice.
Ei ne oferă informația gata mestecată.
Nu ne mai lasă pe noi să ne facem propria opinie.
Trist.

Lasă un răspuns

