Lasă un comentariu

Aroganță și prostie ieftină

Prostia cu fudulia au făcut casă bună mereu!
Sunt completate de averea tatălui sau a mamei.
Dacă la 15 ani e copil, la 21 de ani are în continuare atitudine de țânc prost crescut.
Respectul și bunul simț l-ar înjosi.
Dacă în liceu avea cunoștiințe în orice domeniu, dupa primul an de facultate de economie, de preferat în altă țară, se auto-intitulează economist și expert în breasla economiștilor lu’ pește !
Dacă cumva, un ins cu mai puține venituri ca el(dar muncite nu primite) își permite luxul unui telefon mai nou și mai bun ca al lui, este clar o jignire, iar ce este nou este „prost”.
Dacă ceasul meu de 100 de lei este cu mult mai drăguț decât conserva lui de 500 de euro, limbile ceasului meu vor arăta din start ora greșit.
Exemplele pot continua!
Problema este că mi-am dezvoltat un simț extraterestru și îi depistez din câteva cuvinte schimbate. Până acum nu m-am înselat!
Cum să ne permitem noi muritorii de rând sa le respirăm aerul parfumat de nu știu ce aqua pârț pe care o găsești și tu la parfumerie, dar pute infect?
Pupincuriști există. Sunt precum căpușele.
Ce spune „șefu” aia este ! Adică nu cumva să nu îi dai dreptate că ai feștelit-o.
Noi vrem să schimbăm ceva, vrem o țară mai normală,dar până când ne vom înjosi în fața celor mai idioți și mai proști ca noi?
Până când le vom mai băga limbi în urechi să le dăm impresia ca sunt cei mai buni?
Pe principiul banul cumpără prietenii, ne vom afunda tot mai mult in mocirla relaționării umane.
Aceste personaje nu există, doar mi le imaginam într-o lume diferită de a mea.
Dar mama proștilor este mereu gravidă!

Lasă un răspuns

