1 comentariu

Revoluție ?!?

Situația de duminică a fost urâtă.
Am ajuns pe la 20:15 prin spatele spitalului Colțea și mi-au cam tremurat izmenele cand i-am văzut pe băieții veseli dotați cu bucăți de borduri..
Apoi, între abuzurile miliției din 89′ și ale jandarmeriei în 2012, se vor găsi multe asemănări.
Exemplu aici.
Dacă atunci aveam teroriști, acum îi avem pe steliști și dinamoviști..
Tind să cred că au fost puși să facă show-ul ăla, pentru a speria cetățeanul ce avea de gând să protesteze pașnic.
Pe mine au cam reușit.
Dacă sâmbătă seară eram în centru vechi până spre dimineață, duminică mulțumeam că am ajuns acasă după ce au inchis Unirii..
Acum am grijă să ocolesc zona aia și nu sunt curios sub nici o formă.
Marți seară în Brăila protestau cam 30-40 de oameni.
Erau supravegheați de 3 jandarmi și 2 polițiști băgați în mașină la căldurică.
Acum au venit din țară diverse persoane să protesteze la București.

Ce mă enervează este că nici o televiziune nu ia în calcul demisia lui Băsescu. Prezintă decât ce fac protestatarii și ce inepții mai scot unii dintre ei.
Să vină cu niște alternative în locul lui Băsescu, alea puține care sunt.
Sau le este frică să le prezinte pentru a nu dezarma puținii protestatari?!
Astăzi partidele au scos oamenii pe străzi, la făcut norma.
Hai să văd ce film am astă seară .

One comment on “Revoluție ?!?

  1. Azi un film, mâine o revoluție : „Atenție se trage”.

Lasă un răspuns

