Lasă un comentariu

Cum ma simt dupa concediu

Dupa aproximativ 10 luni am revenit in cadrul muncii.
Am fost in concediul de crestere si ingrijire copil.(pana la varsta de 2 ani a copilului)
A fost o ocazie pentru mine de a petrece momente unice cu fiul meu.
Si am savurat fiecare clipa.
Acum insa, intors „pe plantatie” cum imi place sa spun, este greu.
Programul meu cu somnul de pranz, lenevitul in pat, privitul desenelor animate sunt istorie.
Ma simt usor lovit de tren.
Astept insa, cu nerabdare, concediul de la vara .
Care va veni.
Insa este iarna si nici zapada nu a venit.
Vorba unei colege : „ne bucuram si noi seara de 15 minute de stiri la tv.”
Deocamdata are dreptate, dar sper ca se va schimba ceva.
In bine, bineinteles.

Lasă un răspuns

