Lasă un comentariu

Criza de Craciun

Companiile multinationale cheltuiesc zeci de mii de euro pe campanii publicitare ” de 2 lei” in speranta unor clienti noi.
Platesc angajati din tara mama a companiei la preturile de acolo. Preturi destul de mari.
Cand vine vorba de taiere de costuri cea mai simpla si la indemana varianta este renuntarea la personalul „ce nu da randament”.
Nu se umbla la produsele scoase pe piata.
Nici macar la calitatea acestora. Nu se cautau idei pentru a optimiza produsele ce nu mai produc nimic, ci se taie din personal.
Este cea mai usoara varianta de ” cutting costs.”
Una peste alta toti sunt pragmatici pana la cer. Si inapoi.
Ce treaba are Craciunul?
Inainte de criza angajatii „primeau” ocazia de a se vedea toti in cadrul unei petreceri de Craciun.
La munte, intr-un club, intr-o discoteca.. Ceva..
Acusi insa, nimic. Este criza.
Criza de craciun, sau craciun de criza?
Pai daca tara arde noi cum sa mai sarbatorim Craciunul?
Si Ceausescu a murit si Craciunul tot a fost celebrat.
Chiar daca e criza eu tot o sa ma duc sa iau bradut , din ala la ghiveci ca tine mai mult, si o sa il impodobesc.
Si chiar daca este criza un cadou tot voi face celor dragi.
Numai asa, de drag!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s