Lasă un comentariu

Servicii Complete

De aproape 2 ani sunt utilizator si client al celor de la Romtelecom.
Sunt multumit de calitatea serviciilor ( Internet si Telefonie) . Am avut o perioada inclusiv IPTV.
Este un serviciu relativ nou pe piata, dar care are o calitate extraordinara a imaginii. Plus ca este in curs de dezvoltare, si apar multe noutati.
Problemele avute cu cei de la Romtelecom au fost referitoare la facturile emise aiurea, la intarzierile privind inlocuirile de modem. Plus ca sesizarile facute nu prea sunt inregistrate.
Se rezolva si astea, dar mai greu.

Acum doua zile am gasit in cutia postala 2 ”pliante”, daca le pot numi astfel, de la RDS-RCS.
Sincer imi este greu sa cred ca asa isi promoveaza ei serviciile : printr-o hartie scoasa la imprimanta alb-negru si  taiata cu rigla prost.
Daca asa arata departamentul de marketing, oare serviciile cum sunt?
In cazul asta ma multumesc cu Romtelecomul si imi vad de treaba mea 🙂

Lasă un răspuns

