Lasă un comentariu

Muzica mea

   Ascult cam orice . Prefer o combinatie ciudata dintre Frank Sinatra, Rammstein, Tudor Gheorghe, Parazitii si de aici se ramifica pe fir.
Am si o ”problema” : albumele in original.
Daca nu le cumpar nu ma simt bine. Am si o satisfactie ca am adaugat in colectie albumul x.. fie el pe format cd, vinil, sau caseta audio.
De fapt chiar sunt mandru de colectia mea.
Daca pe muzica lui Frank Sinatra si a lui Tudor Gheorghe ma odihnesc si ma deconectez de probleme, pe Rammstein, Korn, dau din cap si ma exteriorizez.
In cazul celor de la Parazitii, C.I.A. , Cheloo, Ombladon, Grasu etc. situatia este alta. Ascult muzica in masina de obicei(singur), ca de cand cu fi-miu nu prea imi mai permit sa folosesc cuvinte vulgare, si pe la diferite chefuri.
De cele mai multe ori cant si eu cu ”ei”.
In ultima perioada am observat insa, ca majoritatea canta despre consumul anumitor substante. Fie ele de fumat , de tras pe nas, sau de bagat in vena.
Inainte aveam BUG Mafia, cu batai si viata de cartier. Parazitii erau cu o caterinca totala, despre orice, chiar si despre consumul de halucinogene.
Acum insa, si fac referire in special la ultimul album al lui Guess Who, 9 din 10 piese vorbesc despre droguri. Fie ele usoare sau nu.
Nu mi se pare deloc normal, chiar daca pe avem pe eticheta ”Atentie continut explicit” .
Pustimii, adolescentilor asta le place. Stiu ca si eu am fost pustan, dar sa bati ”apa in piua” despre asta , tu ca artist, solist,cantaret, nu faci decat sa transmiti urmatorul mesaj : ” Consumul te scapa de probleme, te ajuta sa treci mai usor peste toate necazurile”.
Plus ca in capul tau ai impresia ca esti haiduc consumand toate astea.
Poate sunt eu absurd si nu vad cealalta parte.
Probabil o sa urmeze
Imi place ca noi adunam spuma din occident .Tot este mai prost si degradant, luam de bun si il folosim ca atare, fara sa mai folosim filtrele ratiunii. (spuma de la mancare se arunca de obicei )o campanie antidrog!
Nu ii cunosc personal pe nici unii si nu insinuez ca ar consuma halucinogene. Chiar daca ar folosi, e problema fiecaruia.
Ma deranjeaza doar ca epateaza . Prin rau .
Intr-adevar nu ma obliga nimeni sa ii ascult. O fac pentru ca imi place cu suna . Pentru ca de multe ori au ceva de spus. Mai mult decat altii.
Consider ca fac parte din generatia care va schimba ceva.
E posibil sa inteleg eu gresit.
E posibil sa ma deranjeze doar pe mine asta.
E posibil ca artistii sa transmita altceva prin muzica lor.
E posibil sa ma contrazic.
E posibil , pentru ca e normal sa fie asa.
P.S. Voi continua sa cumpar albumul in original, din respect pentru munca lor !
Lasă un răspuns

